wtorek, 16 lipca 2013

Nasza generacja. Pokolenie 95'

Witaj czytelniku. Nie ważne, gdzie teraz jesteś, ważne ze możesz przeczytać ten wpis.
Symboliczny rocznik 89', kończy 24 lata, czyli, teoretycznie okres dojrzewania ma już całkowicie za sobą i dąży do założenia rodziny i tworzenia nowego pokolenia. Ale cóż ja mogę wiedzieć o tym roczniku, otacza mnie tyle co nic.
Przyjrzę się, więc rocznikowi 95', mojemu rocznikowi.
Żyję w boomie na hip-hop, u większości bunt objawił się właśnie przez tą muzykę, z którą do teraz dorastamy. Mam znajomych co rapują, freestajlują , beatboxują uważam to za mega spoko zajawę.
Ja sam osobiście odnajdywałem się na deskorolce, powiedzmy, że tak jak kiedyś starsze pokolenie brało przykład i modę, że stanów tak teraz, młode też się poniekąd nią inspiruję.(tak przy okazji wkrótce artykuł o jakże modnym ostatnio SWAGU)
Co jeszcze można powiedzieć o naszym pokoleniu? Z pewnością lubi pić, jarać, imprezować. Nie wiem jak było kiedyś, ale tak jest teraz, to są aktualne trendy #YOLO kurwa. Ileż każdy z nas ma super w chuj śmiesznych historii po pijaku? Wiadomo, że młodość ma swoje prawa, ale, im szybciej zrozumiemy, że to droga donikąd. I, że wreszcie trzeba z tego wyrosnąć tym lepiej. Życie to nie jest film, chociaż bóg wie jakbyście chcieli. Niestety, . Życie to nie tylko pielęgnowanie sarmackiej tradycji :)
Wkrótce można spodziewać się ode mnie wywiadów. Oj, będą niespodzianki.
Ps. W dzisiejszych czasach młodzież robi zdjęcia w kiblu, zamiast z niego korzystać. Tak wiem żałosny blog :)
Zdrowych wakacji ! ;)

  Spodobało ci się?! Daj lajka! Daj motywację. 

2 komentarze:

  1. niezły malenż był, widzę na zdjęciu :) i z kiblem się zgodzę, zdecydowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze robienie sobie zdj w kiblu jest totalnie bez sensu i tu masz racje...tylko dzieciaki najczęściej robią sobie zdj w kiblu bo tam znajdują sie lustra...z tego co wiem tez masz bardzo podobne tego typu zdj(może nie w toalecie) ale robione pod ten styl...każde pokolenia sie zmienia i nigdy nie bedzie takie same...jednak wile cech zostaje wspolnych...wiec to ze lubia imprezowac palic czy pic jednym slowem dobrze sie bawic to według Ciebie kiedy by mogli cos takiego przezyc czy najlepeij zeby wogole tego nie robili? czy teraz w tym okresie wieku jakim sa bo wydaje mi sie ze to najlepszy okres na tego typu zabawy? wydaje mi sie ze sam jestes na takim etapie jak Twoje pokolenie aby własnie teraz chodzic po klubach spozywac alkohol i dobrze sie bawic( jak ktos nadużywa tego wiadomo ze zle robi). A jesli mowa o osobach które maja wspaniale historie po alkoholu wydaje mi sie ze to problem Twojego otoczenia...owszem i w moim tacy ludzie sa jednak wydaje mi sie że wynika to z tego aby zablysnac w grupie bo na codzien nie sa doceniani a alkohol jeszcze ich wyzwala:) wiec przyznam Ci jeszcze raz racje ze to troche żałosny blog ale oczywiscie to tylko moje zdanie i nie chce Cie krytykowac tylko zmobilizowac do daleszego pisania i spojrzenia na cos moze troche z innej strony:)

    OdpowiedzUsuń