niedziela, 14 lipca 2013

Silne podziemie sceny hip hopowej w Polsce #2013.

Jestem nieco zawiedziony tym co na razie wyszło w tym roku, żadna płyta mnie nie zaskoczyła na tyle żebym do niej wracał. Niby Gedz wjechał z Amerykańską świeżością, W.E, .N.A odkrył Nową Ziemię-niuskul, ale biorąc truskulowych raperów na fity zjebał po całości, B.R.O, że swoim High-Schoolem a teraz jak na to spojrzę z upływem czasu to raczej Low-Schoolem, więc już znacie moją opinie na temat tej płyty.
Truskulowe premiery omijam, nie jaram się już tym, ciągle o tym samym, bez progressu.
Moim zdaniem jak na razie Stage Diving- Solara i Białasa jest płytą roku. Chłopaki pokazały jak to można zrobić z charyzmą i stylem. Zdecydowanie jestem na tak.
Ale przyjrzyjmy się teraz naszemu podziemiu.

2sty - 26 lipca wjeżdża z premierą Puzzli, jestem ciekaw czy zaskoczy pozytywnie i jak odnajdzie się, że swoim 1 legalem.


TrooM- 97' rocznik, z undergrandowego labelu invsbl, jest młody z pewnością się rozwinie, nie zdziwię się jak wkrótce będzie rozdawać karty w rap grze.



 UNDEGROUNDOWY LABEL MIAMI HIT MUSIC- Wydawnictwo na które natrafiłem przypadkiem, mega motywują do działania swoimi tekstami, za co im dziękuje. Są świeżością  w polskim h-h, tworzą tylko niuskul, mają róznorodne style, lecz niektórym brakuje nieco techniki, chciałbym żeby to kiedyś był label mainstreamowy. Zgromadzili wielu ciekawych wykonawców takich jak: Spons, B1gga, High Tower, Perry, MeloBeats , Nieno, Blejk, Kosma, Zdrowus, Novy Beats, Pablo Novacci, Suchar, DMN the Diamond, CloudBoi, Kesz. Życzę tym chłopakom jak najlepiej i pozdrawiam B1gge oraz Pablo Novacciego.WIELKIE BIG UP! RÓBCIE TO DALEJ! PRZEŁAMCIE TE TRUSKULOWE ŁBY.



A wam, czytelnicy życzę zdrowej niedzieli %)



OGŁOSZENIE:
Kliknij, odkryj dalszą moc ;)- Jeśli macie chwilkę to zapraszam was do tego odnośnika, każdy głos się dla mnie liczy. Dzięki.


  Spodobało ci się?! Daj lajka! Daj motywację.


3 komentarze:

  1. Podziemie nie jest aż takie złe

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie hip-hop zbytnio nie jara, ale przeczytałam i przesłuchałam :)
    ~ale Ci wyświetlenia skoczyły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie kłeba

    OdpowiedzUsuń